Lukijat

perjantai 23. elokuuta 2013

JEEEEE...se on LANKAA

 Pitkäaikainen haave RUKISTA, totetui pari viikkoa sitten KIRPPUTORILLA! RUKKI,kaikki osat tallessa ja siistin näköinen!
Tänään se sitten lopulta alkoin toimimaan, erinäisten putsausten ja öljyämisen tuloksena.
No, enhän minä nyt osaa tietysti kehrätä,joskus pikkukersana olen nähnyt.
Värttinällä olen vähän kokeillut ja lueskellut Tuulia Salmelan Kehrääjän käsikirjaa.
Ja kas kummaa: SIITÄ TULI LANKAA!
Kehräsin siis hahtuvakiekosta, ei mitenkään tasaista, mutta lankaa siitä tuli kuitenkin.Ja ajantaju katosi kokonaan;)
Vielä on säätöä tehtävä rukille,nyöri hyppää pois päältä turhan tiuhaan!

3 kommenttia:

  1. Ihana! Onnittelut! Tuollaisen kanssa on varmaan kiva elää :)

    VastaaPoista
  2. Voi ku mä oon kateellinen.
    Haaveena oppia tekemään ite lankaa ja sit värjätä se. No ehkä tai oikeestaan unohetaan se ehkä ja todetaan, että kun lapset on vanhempia ja mulla enemmän tilaa niin hankin rukin ja opettelen. :)

    VastaaPoista